вівторок, 5 лютого 2013 р.

Ями на українських дорогах

Знову кінець зими і знову щодня водії клянуть все на світі намагаючись об'їхати величезні вибоїни на центральних! магістралях Києва, столиці, а що вже говорити про інші дороги? Часом можна зіткнутися з ситуацією коли дорога настільки непроїзна що машини прокладаюсь собі шлях поруч, по полю або узбіччю.
Найгірші ділянки доріг що мені довелося зустріти - з Прилук до Качанівки. Абсолютно не проїзна дорога через ями, десь кілометрів 10-15 потрібно їхати по грунтовому узбіччю. Інший приклад - з чорноморського селища Курортне (це популярний курорт) до Затоки. Тут кілометрів 30 суцільні ями, часом більше схожі на ставки, в одному качки плавають а найпоширеніша прикраса парканів місцевих жителів - загублені ковпаки рівненькими рядочками.
Механізм виникнення ям у більшості випадків один і той самий - у тріщини потрапляє вода яка на морозі перетворюється на кригу, розширюється і рве дорожнє полотно, утворюючи яму.
Так, можна багато говорити про нестачу коштів, технологій та інше що призводить до поганих доріг, згадати ще погану погоду і збільшене навантаження... Проте думається мені що стан доріг це всього лише нестача ПОРЯДНОСТІ зацікавлених осіб і корупційну складову. Всіх - і безпосередніх виконавців, і виробників і що найгірше - контролерів. Ні для кого не секрет що використовується неякісний асфальт, який згідно з 50-річної давності ГОСТами так само неякісно вкладається і  закатується.  У Норвегії більш суворий клімат ніж в Україні проте дороги майже ідеальні. Кажуть, що будівництвом і ремонтом доріг мають займатися приватні фірми. Але в Україні це нічого не змінить! Приватні фірми це всього лише апендикси можновладців для витягування коштів з бюджету. Жоден з них не створив компанію з нуля грунтуючись на якості та вмінні працювати. Тому тендери виграватимуть лише наближені а дороги так і лишаться жахливими.
Відкрийте підручник історії. У тридцяті роки минулого сторіччя депресія у США, який перший крок робить уряд? Будівництво якісних доріг. Інший приклад. Післявоєнна розруха у Германії. Голод, безробіття. З чого почалося економічне відродження і піднесення? З будівництва якісних доріг. Це дало людям роботу, завантажило виробництво.
Важко сказати скільки втрат несуть українці через ями на дорогах, ремонти авто, пробки, втрата часу. Навряд чи це можна точно порахувати. І все через суцільну корупцію і жадібність. Можна поздоровити совків що обирають владу сьогодні і згодні її утримувати. Додам лише що дорога в Межигір'я з відомою резиденцією ідеальна, можна формулу-1 проводити.

Немає коментарів:

Дописати коментар